sobota, 21 grudnia 2013

Dzień Dobry!

Jeszcze niedawno na Święta, urodziny lub Wielkanoc wysyłaliśmy sobie kartki. W środku oczywiście znajdowały się życzenia i czasami opłatek. Od babci można było dostać pieniądze i tak dalej. Teraz ten zwyczaj jest coraz mniej znany. Wszyscy przeszli na SMSy albo dzwonienie. Ja wolałam tą wersje papierową. Ta radość otwierania i czytania. Oczywiście, że SMSy też są miłe i nawet mogą się ruszać ale jednak to nie to samo. Jeśli macie Twittera, zapewne wiecie, że niektórzy robią losowanie na #kartkiświąteczne. Sama brałam w paru takich losowaniach udział. Może dostanę jakąś kartkę. Czy wy wysyłacie kartki i sami otrzymujecie?
Dzisiaj pierwszy dzień zimy. Niestety śniegu brak. Jestem zawiedziona. Nie będzie tej magi świąt. Nie ma nigdzie bałwanków ani dzieci grających w bitwę na śnieżki. Wymyślacie sobie postanowienia noworoczne? Ja co roku, ale nie zawsze wychodzi. No więc to moja mała lista:
  1. Nauczyć się Norweskiego.
  2. Regularnie ćwiczyć.
  3. Schudnąć.
  4. Znaleźć więcej czasu dla siebie i TLR.
  5. Prowadzić tego bloga regularnie i nie zrezygnować z swoich marzeń.
A jak wyglądają wasze listy? Piszcie w kom.
Po świętach organizuje akcje "Włosy rosną jak na drożdżach!" Kto ze mną? No ale wyjdzie w praniu. No to chyba na tyle. Czekam na kartki od ludzi z TT. Nie mogę się doczekać. A teraz muszę iść obrać ziemniaki i zrobić cały obiad bo nie ma mamy w domu, no i jeszcze posprzątać. No ale w końcu mam wolne i trzeba pomóc rodzinie. Mam nadzieje, że moje koleżanki się nie obrażą za to zdjęcie. Od lewej Kasia, Ja i Natalia. To były świetne wagary. Tyle się działo.
Patrycja. Xx

5 komentarzy: