czwartek, 13 lutego 2014

Czas na zmiany. ♥

http://hello-wiktoria.blogspot.com/ <----- klik dla osoby, która będzie mnie wspierać ♥


Witajcie kochani. Przyszedł czas na zmiany. Wczoraj w nocy bardzo dużo myślałam i przez moje myśli przechodziły naprawdę przeróżne myśli. Tak jak wiele nastolatek, tak i ja chce schudnąć, a naprawdę wierzcie, że mam z czego. Chcę się zdrowo odżywiać i dobrze czuć się w sobie. Często patrze w lustro i nie mogę patrzeć. Nienawidzę swojego ciała. To moja wina, że tak wyglądam, dlatego czas się zmienić. Moje koleżanki mówią, że są grube i MUSZĄ schudnąć. Ale to kłamstwo. Są idealne. Mają idealne proporcje. I ja nie chce być inna. Każda z nich jest wyjątkowa na swój sposób i idealna. Żadna nie ma się czego wstydzić. Ale najważniejsze jest to, żeby czuć się dobrze w swoim ciele. Dlatego kto chcę może zemną od jutra zacząć. Tutaj wstawiam dla was ściągę ćwiczeń z Mel B ( Via. Motywatornia fb)
Ściąga z zestawów ćwiczeń z Mel B

Mel B 5 minut rozgrzewki
http://www.youtube.com/watch?v=IyiNDSpFfW0

Mel B ćwiczenia rozluźniające i rozciągające
http://www.youtube.com/watch?v=0zVLjPabdzM

Mel B 10 minutowy trening brzucha:

http://www.youtube.com/watch?v=2vqhhaYkDiI

Mel B 10-minutowy trening pośladków
http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I

Mel B 10 minutowy trening nóg
http://www.youtube.com/watch?v=_xrXEV6U8Sc

Mel B 10 minutowy trening na biust i klatkę piersiową
http://www.youtube.com/watch?v=GyNJbenSIiA

Mel B 10 minutowy trening ramion
http://www.youtube.com/watch?v=Jkny1A7dZ30

Mel B 15-minutowy trening cardio całego ciała
http://www.youtube.com/watch?v=GHNmlszz7kg

Mel B 20-minutowy trening cardio całego ciała
http://www.youtube.com/watch?v=PIyFq9pKQqo

Mel B 8 minutowy trening mieśni brzucha
http://www.youtube.com/watch?v=wyRaOUbibG0

+ Bonus

Mel B co jeść podczas swojej diety
http://www.youtube.com/watch?v=uszxLqgwNHo


Oczywiście, ja robić tego wszystkiego nie będę. Zawsze róbcie rozgrzewkę, bez tego ćwiczenia są złe! Ja będę robić codziennie od jutra rozciągające, pośladków (hahaha), nóg, ramion i brzucha. Po takim treningu ponownie powtórzyć rozgrzewkę. Przyznam się, że robiłam te ćwiczenia i efekty były. Robiłam to nieregularnie a i tak były. 
 DO DZIEŁA KOCHANE! PAMIĘTAJCIE, NIE ODMAWIAJCIE SOBIE JEDZENIA! JEDZCIE TO CO CHCECIE ALE W ODPOWIEDNICH ILOŚCIACH I ĆWICZCIE! KTO JEST ZE MNĄ? 





8 komentarzy:

  1. Uwielbiam trenować ♥

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się ten ostatni obrazek.. Haha, jakbym widziała siebie :)

    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ćwiczę. :D

    ZAPRASZAM NA FILMIK W NAJNOWSZYM POŚCIE!
    Jeśli Ci się spodoba zasubskrybuj mój kanał. :)
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę, że będziesz trwała w swoim postanowieniu. Bardzo dziekuje za umieszczenie mojego adresu bloga. Ja Twój NA PEWNO w najbliższym czasie także umieszczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również cwicze i ograniczam nie zdrowa żywność. :)

    +zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, biorę się za czytanie kolejnego C:
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Masz cudowny wygląd bloga który bardzo zachęca mnie do czytania, również świetnie piszesz jesteś śliczna i twój blog przypadł mi do gustu więc może wspólna obserwacja? Jeśli byś chciała to zacznij a ja na pewno się odwdzięczę, miłego dnia <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę świetny blog :) też próbowałam ćwiczeń mel b, ale wymiękłam po tygodniu :c obserwuje i licze, że chociaż do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń